torsdag 16 augusti 2012

Musik från U.S.A

Tänkte göra en lista här på låtarna som jag la till i min Spotify lista under min månad i U.S.A. Nu tycker ni kanske att det är lite onödigt men jag vet att det kommer vara awesome att kunna checka in det här inlägget om något år och kunna komma ihåg allt. Jag lyssnade på musik 24/7 där borta så många minnen är förknippade med dessa låtar. Låtarna kommer ifrån radion för det mesta, men även reklamer, filmer osv. Första delen är Tennessee (+ Kentucky, Indiana och wherever jag var) och andra är New York (+New Jersey).
Detta blir ett lite mer "inlägg för min skull" eller vad man ska säga, ni fattar nog haha.
Men självklart får ni nörda alla låtar/album lika mycket som jag gjorde, min musikstil är ju doooope haha! ;)

Hot Chelle Rae – I Like It Like That Featuring New Boyz
Demi Lovato – Give Your Heart A Break
Knife Party – Bonfire
Gym Class Heroes – The Fighter - feat. Ryan Tedder
Train – 50 Ways To Say Goodbye
Linkin Park – BURN IT DOWN
Cobra Starship – #1Nite [One Night]
The Fray – Over My Head (Cable Car)
Calvin Harris – Let's Go feat. Ne-Yo - Radio Edit
Selena Gomez & The Scene – Love You Like A Love Song
Noisecontrollers – The Universe Was Born - Radio Edit
Travie McCoy – We'll Be Alright
Pitbull – Back in Time - featured in "Men In Black 3"
Noisecontrollers – Crump - Ran-D Radio Edit
B.o.B – Both Of Us - feat. Taylor Swift
Owl City – Good Time
Labrinth - Electronic Earth
Justin Bieber - Believe
Noisecontrollers - E=NC²
B.o.B - Strange Clouds

Grouplove – Tongue Tied
Cher Lloyd – Want U Back feat. Astro
Afrojack – Take Over Control feat. Eva Simons - Radio Edit
Emeli Sandé – Next to Me
The Cube Guys & Luciana – Jump - Radio Edit
Drake – Take Care
The Wanted – Chasing The Sun






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv