söndag 26 december 2010

XOXOXO

Sitter och lyssnar på den underbara låten XOXOXO av black eyed peas, eller förresten, alla deras låtar är underbara...
...har grymt tråkigt, so why not write an inlägg liksom...just nu är jag den enda som är vaken i vårat hus, vilket är tråkigt.
Kan väl lika gärna skriva vad jag har gjort idag då, vaknade sent, åt lite frukost, sen har jag bara slappat, ringde syrran på skype och prata med henne ett tag, men sen gick en säkring och vi hade ingen el där ett tag. vilket också gjorde att jag missade typ halva Top Model finalen som jag hade missat i måndags. (hata att bo på landet) Men min favorit vann iaf, så jag blev glader :)

Sen så har jag tittat på en julfilm, polarexpressen, söt film enligt mig :)
Nu sitter jag här...typ...och har tråkigt som bara den, lika bra att gå och lägga mig!

För er som bryr er så ska jag kanske till Stockholm nästa vecka, vilket låter som rena himmelriket till mig, för jag är fett trött på att vara i värmskog och att inte komma någonstans! Går mig verkligen på nerverna...
Nääää, nu ska jag gå och fortsätta lyssna på BEP och så småningom sooova ;)
good night, sleep tight....:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar