torsdag 7 juli 2011

Kväll i värmskog C

Tjabba! Asså jag älskar verkligen mina vänner...dom är så awesome :)
Haha nej men nu ska jag berätta om min roliga kväll här i lilla värmskog! Cyklade ner till brandstation och möter Madu och så cyklade vi vidare till caféet som sagt. Där möter vi syrran som slutar jobba. Det var grymt med varmt så vi bestämde för att käka glass, jag...glömde pengar, så himla patetiskt xd Iaf så kunde jag låna från syrran men det sluta med att jag fick den gratis ;) Så vi gick ner till en brygga och satte oss där och käka glass och prata, mkt mysigt.
Sen skulle vi åka hem men jag och Madu ville spela minigolf, dock hade vi inga pengar men vi lyckades skrapa ihop till en person iaf (tack vare glassen). Jag måste erkänna att "Arvika" låten är verkligen fast i mitt huvuuuud. Gick runt och sjöng refrängen hela tiden.
IAF, efter minigolfen så cykla vi hem, herreguuud vad jobbigt det var. Hatar att det är uppförsbacke hela vägen hem från brandstationen. Sjukt störande faktiskt! Kom hem och var ganska så död + att ingen ville med mig till sjön. Sååå, jag drog dit själv helt enkelt. Sjön var heeelt spegelblank och det var ganska så soligt faktiskt! Det var helt awesome så jag stanna där tills det var dags för Harry Potter saken på kanal 5. Så himla sorligt att det är slut med HP forever egentligen...

Tänkte och berätta lite rolig information:

1. Mina Sillybands lyser i mörkret. Jag menar...huuur coolt? Märkte det igår när jag försökte somna...liv!
2. Man kan nu kommentera min blogg. Tack vare annaaaa...jag menar, huuuuur cooolt? Gör det gärna, så att jag ser att det funkar ;)
3. Jag har en ny header! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv