söndag 24 juli 2011

äckligt groteskt och bara....vidrigt



Hejsan svejsan! Igår/idag så var filmnatt hos andré, det var rätt chill men film valen var helt patetiska. Endast svensk komedi elr horror movies liksom. Njaaa, I don´t know about that. Men Fannie hade med sig sin dvd så vi kolla på Glee haha. Jag tänker inte frivilligt se filmen som har blivit klassad som den värsta ever made. Nästan ingen av dom klarade av att se hela filmen vilket jag har total respekt för. Vissa av dom mådde ju illa men sätter man sig och kollar på en sån film efter flera varningar (av mig) så får man helt enkelt skylla sig själv. Jag hade läst en recension så jag visste nästan allt som skulle hända och jag tänkte inte se den filmen kan jag ju lugnt säga. Jag kan förstå att man är nyfiken elr att man vill se den som ett stort stycke "konst" men den filmen är bara waaay over the line. Bara stört. Filmen är såklart "A Serbian Film" och jag varnar er att inte ens "give it a try" liksom. Det är en grymt kvinnoförnedrande film och enligt mig är det typ en groteskt äcklig porrfilm. Men som sagt, jag var smart nog att inte se den och den filmen är inte ens värd att tänka på längre.

Som sagt, istället såg jag och fannie på glee. Ser mkt hellre på glada saker som man inte mår dåligt av.

Jag sov iaf ingenting, försökte sova lite men det var ganska så omöjligt. Sov när jag kom hem istället. Måste också börja planera och packa inför lägret. Åker ju redan i övermorgon!! :O Det ska bli kul, även fast jag är alldeles för trött för att vara overexcited just nu.

Vi hörs alltså, hoppas att ni kan respektera vad jag skrev och tyckte. Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv