torsdag 11 augusti 2011

Sloppyjoe, ko, grushög....vaddå random? ;)




Såhär har igår och idag sett ut för mig haha. Igår kväll var jag och bowla. Körde mot Katrina (sloppyjoe), pappa (pappsen) och sen jag såklart (Lil E). Jag förlora såklart, jag är ganska så kass på bowling, men det var kul iaf :) Mamma, gabriela och fannie bowla också!

Sen så kanske ni undrar vrf jag har bilder på en ko och en grushög. Då kan jag berätta för er att det var så här. Imorse tänkte jag, wow, jag har ingenting att göra, gud vad tråkigt. Så jag bestämde míg för att gå på en liten promenad. Den lilla promenaden blev tillslut en ganska så stor promenad mellan 1,5-2 mil :) Men det var kul och fint. Träffade på en massa kossor som kom fram till mig och hade så himla roliga öron så jag var tvungen att fota dom. Har alla kossor sånna öron elr? xd Sen gick jag till Siilvergruvorna (drf "grushögen", hänger ni med?). Det var åratal sen jag var där med skolan. Det var riktigt cool där ju :) Mkt mindre än jag kmr ihåg, men allt är ju så mkt större när man är liten ;) Sen så gick jag till LM-gården och chilla med syrran tills det var dags att gå hem.

Just nu håller jag på att ladda upp en massa bilder från lägret på FB, det tar ju åratal men jag bryr mig inte ett dugg för jag vill verkligen att det ska funka för en gångs skull!

Nu har jag skrivit way mkt och säkert bored u guys to death. Så vi hörs en annan gång buddies :) Ha det grymt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv