tisdag 14 juni 2011

Lite läskigt är det!



Haha, verkligen den uddaste klassen någonsin :) Fast damn vad awesome den är. Kommer sakna den jättemycket tror jag. Man bygger upp en viss säkerhet tillsammans med en klass och nu ska man bara lämna allt och alla. Känns lite småläskigt sådär men ändå är det lite coolt. Till sommaren kmr man inte tillhöra någon klass eller skola och till hösten kommer man få träffa och få en massa nya vänner. I mitt fall så kommer jag även byta stad, jag kommer slippa åka buss varje dag, ny skola och såklart nya ämnen och en massa coolt.

Men som sagt, det kommer vara fett ledsamt imorgon. Hemskt att säga hej då till allihopa ju, några kommer jag säkert aldrig träffa igen och DET är fett med läskigt! Sen så är det ju en massa vänner som inte tillhör klassen som jag också kommer sakna grymt mycket! Nej, imorgon ska jag verkligen försöka se allting positivt. Life moves on liksom och det betyder ju inte att alla bara försvinner från jorden för att vi slutar nian! Det ska bli kul, nytt, ledsamt, sorligt, roligt och även nervöst (ska sjunga två låtar) imorgon! Till alla nior som läser detta kan jag väl passa på att säga lycka till också :) 9D in my heart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv