onsdag 8 juni 2011

Så nära USA man kan komma...

Tjenare små barn! :)

IDAG, är jag ledig, vilket är kick ass för igår var en riktig jobbig dag!
Gick upp vid 04:30 och åkte vid 05:00. Som vanligt kunde jag inte sova i början av bilresan så jag satt och lyssna på Lady Gagas nya låtar på Mp3n i typ 3 timmar. Sen så orkade jag inte mer så jag somnade, klart jag somnade då liksom -.-. Sen så blev jag väckt när vi snart var framme vid Arlanda, började flyga flygplan över oss så det var fett :) När vi kom fram dit var jag alltså lite halvt död eftersom värmen var olidlig och jag hade sovit jämnt innan vi kom fram. Vi gick iaf in och väntade, sen stod det att planet hade landat så vi väntade ännu mer på samma ställe. och efter 30 min kom syrran. lite surreal moment sådär, men där var hon iaf :)
Hemresan gick snabbare, först lyssna vi på Lady Gaga och sjöng, sen åt vi, sov i 2 timmar, hämtade lite saker i Örebro och sen lyssnade vi på Lady Gaga och sjöng resten av vägen :)
Känns inte som om hon någonsin var borta, lite konstigt sådär. Jag, caroline och katrina badade sen också och sen så kolla vi på fotbollen. 5-0 jag menar, kom igen! Sååå fränt :) Seeeen så fick jag lite saker från syrran också (från usa), ska ta kort på allt och visa :) Sen efter det var jag dö trött så jag gick och la mig.

Vaknade imorse av att jag höll på att dö av värmen i mitt rum. Det var en bastu där inne, hemskt :s Ska ändå åka in till Arvika idag, gå lite på stan och sen klippa mig halv 5 :) vet inte hur jag ska klippa mig riktigt, men det blir nog bra :)
Nu ska jag ta och äta lite frukost!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv