söndag 12 juni 2011

Musiken från sommaren 2010 emilia style :) ENJOY!

Och DÄR har min blogg ett nytt utseende :)

Var ute vid sjön förut, blåsigt vare, men fint! Tog kort, badade och satt och sjöng genom nästan hela Lady Gaga cdn. Sitter och lyssnar på den just nu också, är rätt så addictive. Just det, musik. Jag har hittat en mapp på min mp3 som heter "Sommar 2010" (pff, hittat och hittat) IAF, så finns den där och jag tänkte att jag skulle skriva upp alla låtar här nu och påminna er lite om vad jag och kanske flera andra, lyssnade på förra sommaren. Har även börjat en "Sommar 2011" och än så länge finns bara 2 låtar där. Men dom skriver jag inte upp, kanske till hösten eller till vintern när man vill komma ihåg sommaren och värmen. IAF, här kommer listan på "mina" sommar 2010 låtar:


* Airplanes - B.o.b ft. Hayley Williams
* Calling Out - Lazee ft. Apollo Drive
* Club Can´t Handle Me - Flo Rida ft. David Guetta
* Commander - Kelly Rowland ft. David Guetta
* Cooler Than Me - Mike Posner
* Cuando -Tom Pulse
* Do It - Lazee
* Dynamite - Taio Cruz
* Feel It-Three 6 mafia feat Tiesta
* I Like It - Enrique Iglesias ft. Pitbull
* I Like-Keri Hilson
* If I Had You-Adam Lambert
* My First Kiss-3OH!3 feat. Ke$ha
* Natteravn-Rasmus Seebach
* OMG-Usher feat. will.i.am
* Satellite-Lena
* Somebody to love-Usher and Justin Bieber
* Stamp On The Ground-Italo Brothers
* Waka Waka-Shakira
* Wavin' flag-K'NAAN
* You Make The Rain Fall - Kevin Rudolf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv