tisdag 7 januari 2014

Lättövertalad

I söndags så var det en liten pingistävling här i Värmskog. Hade inte alls tänkt mig dit egentligen men jag ville träffa lite vänner så jag drog dit ändå. Det var riktigt kul att spela igen och träffa alla där. Alla verkade så himla glada över att jag kom också, vilket kändes riktigt kul, min ledare försökte också övertala mig att börja igen sååå..jag ska faktiskt börja träna igen, en gång i veckan haha. Ska testa och se om jag orkar i alla fall eftersom jag måste åka hem till Värmskog på torsdagar i sånna fall och åka in tidigt på fredagar (då jag har en sovmorgon). Har bestämt mig för att inte flytta tillbaka till Lamberget den här veckan i alla fall, känner för att vara hemma lite mer! :)

Igår så kom Fannie och Marcus hit på kvällen. Fannie sov över och vi var uppe till efter 4 på morgonen och pratade om sånt som jag bara kan prata med henne om. Hon väckte mig strax innan klockan tre idag och jag har obviously inte hunnit med så mycket idag. Kommer vara så pigg i skolan imorgon känner jag! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar