lördag 25 januari 2014

Dreamers and realists

Jaa ni, blir ganska dött här. Mitt liv är så tråkigt just nu att det känns jämt deprimerande att skriva här. Träningen har blivit ett jobbigt stressmoment nu istället som jag knappt hinner med, samtidigt som jag då mår jättedåligt över det. Skolan är i princip mitt liv just nu. Har inte ens något roligt att göra på helgerna. Försöker vara med vänner då och då, men dom har ju annat för sig och jag känner att det alltid är jag som tvingar dom att vara med mig haha, så då känns inte det heller bra och kan lika gärna kvitta!

Har noll pluggmotivation och noll träningsmotivation, så just nu går mitt liv ut på att tvinga mig själv genom dom sista veckorna i skolan. Känner hur det här inlägget bli mer och mer negativt, men det är i princip så jag känner just nu tyvärr. Förhoppningsvis blir det bättre snart men fram till dess så är det nog bäst om jag tar en liten bloggpaus och fokuserar på annat! :)

Hoppas annars att det är bra med er alla som läser det här!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar