lördag 4 januari 2014

Nu kör vi igång igen

SÅ, nu är det över. Är trött på att tycka synd om mig själv. Är trött på att gråta varenda jävla kväll/natt för minsta lilla. Är trött på att äta för mycket. Är trött på att äta för lite.

Nu kör vi igen. Hade inte tränat på två veckor men idag drog jag ut och sprang strax över 20 minuter och körde lite styrka. Eftersom jag tränat och ätit dåligt blev jag trött nästan direkt och jag fick verkligen kämpa på, men nu är det gjort och det känns bra. Jag kan inte bara sitta och deppa och hoppas på att någon kommer ta hand om mig, jag fyller 18 i år, jag är inget barn längre. Många som har sagt att min blogg hjälpt motivera och inspirera, så varför i hela friden skulle jag sluta nu. Nu kör vi igen allihopa! :)

Och kära underbara vänner, var inte oroliga om ni varit som jag dom här veckorna. Jag har seriöst käkat så sjukt mycket choklad och onyttigheter att jag skulle vara rädd att få reda på hur mycket egentligen. Jag har som sagt inte tränat men ändå har jag inte gått upp i vikt. Så oroa er inte för det haha ;) Och även om ni har det...vad spelar det egentligen för någon roll? Precis. Ingen alls! :)

Nu blir det en dusch och sen en välförtjänt kvällsmat! Ha det bra :)

Dagsformen




Och bara för att jag kan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar