lördag 13 augusti 2011

Easternbay


Heeeej, som om jag inte har haft dålig uppdatering nog så kmr den nu bli ännu värre igen, men duuuh, det är sommar så vem bryr sig? ;)
Nu är det iaf så att jag ska åka upp till Östersund med Fannie och co. och ha det awesome i vad blir det....fem dagar? Kommer hem fredag iaf! Sex dagar kanske det blir. IAF så tror jag iiinte att jag bloggar men vem vet när det gäller mig...det märks väl! Så nu tkr jag att ni kan ha det underbart bra här hemma i Värmland (elr vart ni än är) utan mig :) Måste tipsa om lite bra musik också i form av Spotify länkar ;)



Matt Redman – We Are The Free
HOFFMAESTRO – Highway man
Kate Ryan – LoveLife - Radio Edit
Nicki Minaj – Super Bass
Darude – Sandstorm
Safri Duo – Played-A-Live (The Bongo Song) - Radio Cut
Timbuktu – Resten av ditt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv