torsdag 25 augusti 2011

Tågen förstörde min dag

Tjenixen, fatta vad pissed man kan bli. Skoldagen var heeelt okej, förutom faktumet att jag inte är van att gå i skolan till kvart över fyra, så först blev jag trött och sen blev jag ännu tröttare och sen blev jag övertrött. Ni som känner mig vet oftast hur jag blir då så jag tror inte jag behöver förklara mer. Sen blir man ju fett hungrig också.
Meeen iaf så gå vi vidare till vrf jag blev pissed. TÅGET! Omg! Där sitter man efter en lång skoldag och försöker ta sig hem. Då ska vi stanna för typ tre tåg. På ett ställe stod vi ca. tjugo minuter. Det var ju kul kände jag. Sen när vi väl kmr til Arvika så saktar han in innan stationen och stannar typ vid dom stora husen, asså volvo typ (arvika bor, u know what I mean) och så står vi där och väntar oooch väntar, man bara, OMG låt mig gå resten då, vi är ju practically vid stationen (typ)! Ni anar inte vad jobbigt det var. Okej, jag har nästan inget tålamod men jag var trött och hungrig och var tvungen att åka en halvtimme till med bil sen för att komma hem. Kul.

Enough with the tough stuff. Syrran är hemma igen, från Stockholm. Det är kul! Jag kan äntligen börja använda mitt skåp imorgon för min kära pappa köpte lås åt mig idag! Det är fredag imorgon, vilket betyder att det är helg (duuuh)!
Nej nu är det bara en skoldag kvar. Ha det super så hööörs vi dear friends ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv