onsdag 24 augusti 2011

Screw PE....

Hääj kära små kompisaaaar! Hoppas ni har det braaa!
Det har iaf jag! Riktigt bra har jag det. Men som någon i min klass svarade idag när ena mentorn frågade om vi fortfarande var glada: "Ni har ju inte börjat ge oss läxor och inlämningar än så...".

DOCK, är jag ganska besviken när det kommer till idrott. Idrottsläraren vill jag helst inte hata här på internet. Men nej, nej, nej ,neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Det här kmr inte bli bra asså :( Speciellt inte när han nämde orden "konditionstest" och "stadsorientering" OCH "orienteringsdag". Då dog mitt hjärta, helt seriöst! Fyyyyyyyy! NEVER säger jag bara. Jag ska banne mig göra min egna stadsorientering isf och gå runt och hitta en massa olika affärer i stan. sounds good to me!

Vi blir iaf inte betygssatta i idrott och har det bara i ettan och en gång i veckan, så egentligen spelar det nada roll! Men jag blev gaaaanska pissed iaf. Inte ens lite pissed. WAY pissed! Nu blev jag depp igen när jag tänkte på det :( Screw that asså!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv