måndag 22 augusti 2011

schools out, scream and shout, or not

Tjoosan! Jag kan börja med att säga att jag är dödstrött så det här får bli ett speedat inlägg...typ.
Okidoki, första dagen på gymnasiet. Spännande vaaa? Huh? Jag bara gilla läget typ, var inte alls nervös, very weird! Det roliga var att jag såg allt som så himla komiskt så jag gick runt och flina som en dåre hela tiden. T.ex satt några tjejer i min klass i korridoren helt tyst, asså man kunde riktigt känna spänningen. Så jag skulle gå joina dom och börjar skratta mitt i allt. Jag bara "Förlåt men detta är så himla roligt egentligen!"...dom bara "Det blir nog bättre snart" haha. Så himla gulligt allt är i början x)
Annars var alla jättesnälla, seriously! Har inte riktigt hunnit prata med alla än och så, men mitt första intryck var positivt :) Detta blir nog bra asså, vad mer kan man säga efter en dag? Så snabbt går det inte att lära känna allt och alla!
Nu måste jag snart sova, imorgon blire upp vid 6 och hem vid 18....kul!
Vi hörs darlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv