tisdag 4 februari 2014

Im back

Im back. Bloggen är bra att ha, jag håller igång med träningen bättre om jag uppdaterar här. Skriver jag att jag ska träna här, så måste jag ju gå och träna sen, så lätt är det. Därför så ska jag börja skriva här igen och uppdatera om skolan, träningen och allt som händer i mitt stressiga liv just nu.

Jag var och tränade nyss, har inte varit på Friskis på ett tag. Sen den 23 Januari för att vara exakt. Var faktiskt inte riktigt så länge sen som jag trodde, så det är väl positivt. Hur som helst så tyckte jag att det skulle vara en bra idé att springa 30 min på löpbandet. Jag tyckte även det var en bra idé att springa snabbare än jag någonsin gjort även fast jag inte har sprungit mycket alls de senaste typ 5 månaderna. Så efter 20 min höll jag på att dö, men jag ville verkligen verkligen verkligen klara 30 minuter så jag pinade mig själv till 25 min. Sen höll jag på att svimma och var tvungen att sluta. Har seriöst aldrig varit så besviken på mig själv. Var nära att gråta. Jepp, smack i gymmet. Så lame är jag.

Hur som helst så sög ju såklart resten av träningen efter det. Jag var helt skakis så jag gjorde bara några styrkeövningar och sen gick jag och tröstköpte en huvtröja som jag har velat ha i några månader. Den är fabulous. Så nu slutade väl kvällen helt okej ändå.

Det var kvällens äventyr på Friskis. Hoppas verkligen att jag kan börja träna bättre igen! Hoppas som sagt att det blir lite lättare om jag börjar använda bloggen än en gång! :)

God natt :*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv