tisdag 12 april 2016

25 saker du kanske inte visste om mig

Favorit i repris. Here we go, några saker som ni kanske inte visste om mig:

1. Någon gång i mitt liv vill jag skriva en bok. Liksom en actual publicerad bok som man sen kan köpa i en bokaffär. Det är en utav mina livsdrömmar.

2. Jag har aldrig i hela mitt liv kört eller åkt moped. Liksom...jag har flugit flygplan, men har jag kört en moped? Nope.

3. Jag tycker att flip-flops är det bekvämaste man kan gå i typ

4. Jag har aldrig ägt en egen dator förutom den jag har nu, vilket är min skoldator från gymnasiet.

5. Det här borde de flesta som känner mig veta redan men jag var OBSESSED med serien Glee i flera, flera år. Alltså full on extremt obsessed. Jag hade en crush på Finn, hade posters i mitt rum och fick t.o.m Glee-tshirts i julklapp en gång. Dock så slutade jag gilla det ganska tvärt och har inte ens sett klart det.

6. Jag älskade Jershey Shore och är fortfarande obsessed med Geordie Shore. Tycker de är de mest entertaining programmen som gjorts.

7. Jag har (om jag nu räknat rätt) varit i 19 av 50 stater i USA. Så det finns många kvar att besöka!

8.  Jag är allätare när det kommer till musik men lyssnar mest på Hip Hop och Pop atm.

9. Jag hatar kyla och hanterar det inte speciellt bra. Om jag fryser så är jag på dåligt humör helt enkelt. Jag är alltså inte en superglad människa under vintern

10. Känner ingen som har lika extrem beslutsångest som jag

11. Jag hatar att ha solglasögon på mig

12. Jag älskar bokaffärer mest av alla slags affärer. Mina favoriter är Barnes & Noble i USA samt Waterstones i the U.K för de har alltid caféer i sig vilket bara är den bästa kombinationen jag kan tänka mig. Går alltid in i en bokaffär om jag ser en.

13. Jag sminkar mig faktiskt väldigt sällan. Bara om jag är eller ska någonstans speciellt eller om jag ska ut på kvällen typ.

14. Jag tycker att det är jätteäckligt med kött och börjar tycka att kyckling också är äckligt

15. Mitt favoritband är Fall Out Boy

16. Jag älskar att följa the Kardashians.

17. Jag föddes med mycket och kolsvart hår

18. Jag skulle någon gång i mitt liv vilja vara med i något hörn under produktionen av en film.

19. Relaterat till den förra punkten så kommer jag nog för evigt vara ledsen över att jag inte fick vara med och göra eller vara med i en Sagan Om Ringen- eller Hobbit-film.

20. Mina tre favoritfärger (i ordning) är just nu grå, lila och rosa.

21. Jag har jättedålig balans

22. Så fort jag hamnar i en situation där jag inte kan prata svengelska så blir det helt plötsligt väldigt svårt för mig att prata. Det är dock 100 ggr lättare för mig att enbart prata engelska jämfört med att enbart prata svenska. Kan vara lite jobbigt...och pinsamt ibland

23. Jag har aldrig brutit ett ben i min kropp men har en konstig idé om att jag någon gång...vill?! Bara för att jag är så nyfiken på hur det känns och hur det sen är att ha gips.

24. Jag har en extremt skev bild av mig själv. Jag tror att jag är cirka 1.80 meter lång och typ 1 meter bred. Det är väldigt udda och varje gång jag ser en bild på mig själv blir jag lika chockad över hur "liten" jag är, jämfört med vad jag själv tror liksom. Om någon vet varför jag har så får ni gärna höra av er, är jättenyfiken på varför det är så.

25. Jag tycker inte om bröd och är istället obsessed med knäckebröd.

Så. Det var det för denna gången. Ber om ursäkt om vissa meningar är konstiga men jag är väldigt trött och orkar inte riktigt rätta det här inlägget. Bye bye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar