tisdag 19 april 2016

Opopulära åsikter

Jag personligen älskar sånna här slags inlägg där man helt enkelt säger saker man själv tycker, som går emot vad de flesta andra tycker. Så här är några utav mina "opopulära åsikter". Är typ rädd. Känns som att jag lär offend NÅGON med det här inlägget asså haha

Jag tycker att Kanye West verkar vara en riktig snäll kille..

Jag tycker att X-men filmerna är bra...

Jag förstår inte grejen med Beyonce. Tycker inte hennes låtar är värst bra och tycker inte att hon är så jäkla amazing som alla får henne att verka...

Jag tycker oftast att grönsakerna är det godaste vid en måltid...

Jag tycker inte att läsk är gott...

Tycker inte riktigt att filmen Titanic är så bra...

Jag tycker det är fult med "minimalistisk" inredning...

Tycker "manbuns" är så fult....

Jag tycker att Nicki Minaj är en grym artist...

Jag tycker att sista Harry Potter-filmen är bra. Var inte alls besviken...

Jag tycker verkligen inte att foppa-tofflor förtjänar hatet dom får. Äger inte ens ett par med de är sjukt praktiska om man bara ska ut hos någon och inte orkar snöra på sig skorna...

Jag tycker att selfies är helt underbart och önskar att fler tog dem. Älskar att se mina kompisar tycka att dom är snygga och postea dem överallt. Like hello, yeees you´re cute. Inte vain öht enligt mig...

Jag tycker inte att London som en stad är så amazing som alla får det att verka. Måste dock tillägga att jag inte varit där överdrivet mycket men jämfört med andra städer är det inte på min topplista...

Finns inte mycket som är mysigt med snö asså, ge er....

Skulle inte riktigt bry mig om John Snow faktiskt är död, tyckte han var ganska tråkig...

Tror inte Lejon Kungen hamnar ens på min topp-10-lista av Disneyfilmer...

Jag tycker inte att det är värst gott med grillad mat...

Tycker att piercingar är fult (det tyckte jag dock inte förr och var SÅ nära att pierca min tunga när jag var typ...15)...

Jag tycker att Loki är snyggare är Thor och jag tycker att Bucky är snyggare än Captain America....

Jag tycker att burk-ananas är godare är färsk. Föredrar liksom frukt som inte förstör hela munnen på en...

Jag tycker inte att Drake är så bra...

Så jobbigt att ha mer än en kudde i sängen när man ska sova...

Föredrar att bada i havet eller i en sjö än en pool (tydligen verkar jättemånga föredra pool?!)...

Tycker inte att "How I Met Your Mother" är en bra serie (även fast jag sett alla säsonger lol)...

Tycker att komedifilmer är det sämsta som finns...


Kanske blir ett till sånt här inlägg i fortsättningen men tillslut blir det svårt att komma på fler haha. Där har ni iallafall några utav mina opopulära åsikter.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar