onsdag 2 november 2011

Born This Way


Ja....onsdag eftermiddag, jag är allmänt irriterad och vet att när jag är irriterad så är den bästa medicinen för mig att måla. Har faktiskt tänkt på just den här sminkningen från Lady Gagas Born This Way video ett tag och har alltid velat prova den. Mest för att se om jag skulle klara av den över huvudtaget elr om det bara skulle se helt misslyckat ut. Tkr faktiskt att jag lyckades bra! Över förväntan om man säger så :)
Det är så himla härligt att göra ngt sånt här, man börjar, så kan man omöjligt sluta sen tills det ser okej ut. Man kmr in i ngn slags trans där man bara målar och målar.
Just nu väntar jag tills kameran har laddat klart så att jag kan ta bättre bilder och visa er mer :)

btw, det där med låtarna var bara att dom började nästan exakt likadant haha ;)

Born This Way videon kan ni hitta här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv