fredag 25 november 2011

Ustream, Thanksgiving....peace



Sådär...inget blogginlägg igår, om ni tyckte att det var hemskt så får ni slå mig när ni träffar mig nästa gån antar jag ;) Nej men så här var det.
Först var det ju skola, men sen så var det ju även Thanksgiving igår! Vi firar ju såklart Thanksgiving, mamma är ju från Usa. Vi fira det inte så jättestort igår för vi ska fira det mer imorgon (lördag) men en massa andra amerikaner.
Sen så logga jag in på datorn och såg att The Hillywood Show skulle ha ett Ustream event (jag hade iiiingen aning om vad det var haha), iaf så gick jag dit och man får alltså se och höra dom live medans man kan chatta med dom. Det var GRYMT! Dom är ju så awesome och så sjukt vackra. Hehe, jag skrev det till dom i chatten och Hillary bara "aaaw, thank you emilia"...min reaktion var typ "HILLARY SA MITT NAMN, HOLY SHIT!"
Hillary är den till vänster på bilden <3 Älskar dom så fett mkt!
Sen kolla vi lite på en inspelad Macys Thanksgiving Parade från 2000. Alltid lika kul! :D
Sen var jag TRÖTT!
Det märktes imorse kan jg lugnt säga.
Hann inte äte frukost, det var ingen god lunch i skolan men dom hade världens mini clementiner som var dret goda. Så jag åt två sånna. Inte den bästa lunchen.

Just nu sitter jag på donken i Kd, har fått mig lite mat och om en kvart får jag äntligen åka hem och få riktig mat! Ja, okej, nog om mat nu kanske!
Sen blir det också julauktion i Malsjö med massa awesome folk, t.ex Fannie och även Madu. Kommer bli en gr8 start på lovet gott folk :)
Ska försöka blogga innan vi åker imorgon!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv