lördag 19 november 2011

Breaking dawn :)

Awesome bild som jag och Fanny tog påväg in till stan/bion! :)
Filmen var helt GRYM!
Själv tycker jag att filmen skulle ha varit från 15 som den var från början, men sen vet jag att är man inte 15 när filmen kommer ut så blir man sjukt sur. Jag har själv varit i den situationen när det var dags för Eclipse men sen ändra dom den till 11 även fast jag och Fannie hade tänkt att gå ändå (vi var 14). Så jag förstår att det är många som vill se den som är yngre än 15 men att man kan se den när man är 11 är lite väl extremt. 13 är en perfekt gräns men den finns ju inte i Sverige...sånna här filmer borde ha 13 års gräns, en 11 åring är liiiite ung för sånt här ;)
Så tkr jag iaf!

Filmen var iaf jättebra och jag längtar redan tills sista delen. :)
Visst är det lite sorgligt att det tar slut sen men Stephenie Meyer har ju fler böcker som ska bli filmer. Iaf en, The Host. En helt GRYM bok!
Hoppas att hon fortsätter att skriva fler totally awesome böcker för hon är grym! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv