tisdag 22 november 2011

Homie

TJOOSAN!
Sådär ser jag absolut inte ut just nu men jag ville ha en "tummen up" bild så det fick bli min "Justin Bieber lugg och keps" bild :D
Kom som sagt hem tidigt, lite innan tolv. Då blev det frukost! Sen så chilla jag framför Tvn tills pappa drog till jobbet och sen bestämde jag mig för att träna lite. Blev en kvart på motionscykeln sen ett litet Zumba pass som jag råka ladda ner på något mysko sätt, men det funka iaf ;)
Om det är ngt jag suger på så är det att ladda ner saker från nätet. Basic stuff går men blir det liiite mer komplicerat så bara skiter jag i det. Jag laddar t.ex aldrig ner filmer, utan om jag vill se på något, t.ex. Glee så kollar jag på "gratis sidor", så man slipper ladda ner det till datorn.
Nu blir det en snabb dusch och sen bilre att fixa något att äta sen plugg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv