lördag 5 november 2011

Hata samhällskunskaaaap

Vilken dag!
Vaknade sent, åt middag till frukost!
Sen så har jag chillat och äntligen så gjorde jag klart en samhällsuppgift som "egentligen" skulle ha varit inne för länge sen men bara vi skickar in den före jul så gills den men saken är att vi har fler uppgifter i samhällskunskap som måste in så jag låg (ligger) efter ganska mkt! Ger vi inte in uppgifterna innan jul så får vi inget betyg. Så nu är iaf en utav uppgifterna klara och inskickade :D Känns så himla gött för jag seriöst HATAR all samhällskunskap!

Tänkte bara säga ett stort TACK till alla som har röstat på min bild. Just nu så är jag med i finalen. Och i finalen så är det den med mest röster (igen) som vinner. Så då får ni banne mig tvinga alla ni känner att rösta!! Men jag ska meddela alla jag känner när det är dags att rösta (tro mig). Så tagga ännu en röstning sen hahaha! :D
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv