måndag 22 september 2014

I wanna be like Kanye

Hejsan, eftersom jag väntar på att min mobil ska ladda lite mer så tänkte jag passa på att skriva ett litet inlägg.

Dagen började med att jag försov mig, chocken där liksom. Jag skulle upp jättetidigt faktiskt och kunde inte somna igår så det kanske inte var så jättekonstigt. Hur som helst så skulle jag iväg på Risktvåan, dvs halkbanan.

Not gonna lie, jag var nervös. Jag är sån som seriöst blir nervös inför ALLT nytt jag någonsin gör. Det gick dock över ganska snabbt för fyfan vad kul det var! Jag kände ingen där och gjorde det privat (asså inte genom någon körskola). Vi var bara tre som gjorde det så vi var i våran egna lilla grupp. Jag hamnade i alla fall med en annan kille och vi hade så himla roligt, vi kom överens väldigt bra och det var bara sjukt kul att få prova på allt. Var skönt att hamna med någon chill för vi satt och skrattade när det gick åt helvete och satt och lyssnade på radion när de andra drygade osv. Det gjorde helt enkelt allt roligare att hamna med någon som inte var så stel av sig!

Annars så har jag pluggat teori. Försöker nöta in allt in i det sista i princip. Ska ut och springa eller gå snart, har inte riktigt bestämt mig vad jag känner mig för, men något ska det bli i alla fall! Sen blir det väl att fortsätta plugga, finns inte så mycket mer än det att göra känner jag om man vill att det ska gå bra.

Imorgon är det alltså teorin som gäller. De mesta håller sina provtider hemliga men jag har redan berättat det för så många att jag inte riktigt bryr mig, och varför ska man göra det? Inte som om det är ovanligt att faila, om man nu skulle råka göra det? Förhoppningsvis går det bra, det märks! :) Ska låtsas att jag är Kanye West när jag går in i det där provrummet. #förebild
Inget kan vara värre än IB-exams jämt stressmässigt, så är det bara, det förbereder en för livet på många sätt...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar