torsdag 25 september 2014

Tur att man får fler chanser

Efter att ha sörjt i en halvtimme på vägen hem så är jag nu fit for fight igen haha. Jag hade världens värsta morgon och allt ledde till att jag inte klarade min uppkörning. Jag skulle ha uppkörning vid 10 men smart som jag är så glömde jag mitt ID. Så jag fick komma tillbaka vid 10.45 för han hade en tid då, konstigt nog, så vi fick alltså köra hem till Värmskog och tillbaka på drygt 30 min. Det var inte normalt. Det förstörde verkligen allt, jag var så himla nervös och det blev bara värre av att ha tidspressen och allt sånt där på sig.

Hur som helst så tyckte jag inte att det gick jämt åt helvete utan jag var helt enkelt för uppjagad och stressad. Därför gick det lite för snabbt när jag var i stan och när jag skulle backa osv. Jag håller faktiskt med min bedömare, tyckte inte han gjorde fel i att kugga mig, så jag är i alla fall inte bitter på det sättet. Han sa faktiskt att jag var ovanligt bra på att manövrera bilen, så det känns bra det i alla fall haha. Hur som helst så blev jag såklart jätteledsen och allt var skitjobbigt i typ 30 minuter haha. Men nu är jag hemma igen och jag har redan bokat en ny uppkörningstid imorgon, i Karlstad denna gången. Jag vill bara fortsätta köra tills jag klarar det, se till att ta det lugnt och sansat och faktiskt visa att jag kan det här.

Håll gärna tummarna för mig imorgon, det lär behövas! Tur att man får fler chanser, right?

Jag idag:


Jag imorn:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar