lördag 7 mars 2015

Sista helgen

Jo men hejsan! Två veckor har gått sedan det förra inlägget. Jag har inte haft någon blogglust alls och det har jag fortfarande inte tyvärr. Känner att ni ändå får se vad jag gör genom alla mina bilder på Facebook och Instagram.

Det här är faktiskt min sista helg i Tennessee. På torsdag så kommer jag bli avsläppt hos deras dotter i Knoxville där jag kommer spendera en natt och sen på fredag så kommer vi roadtripa upp till Cincinatti, Ohio där deras äldsta son bor. Vi kommer vara där tills på söndag och sen så flyger jag ju vidare till Texas på tisdag redan. Så ja, tiden går väldigt snabbt här borta vilket faktiskt är ganska skönt just nu!

Jag har lite hemlängtan faktiskt, samtidigt som jag inte riktigt vet hur jag ska överleva en hel sommar i Värmskog haha. 

Detta får bli ett kort inlägg för som sagt - ingen lust att skriva eller blogga öht just nu tyvärr! Ville i alla fall uppdatera så ni vet att jag lever här borta i Tennessee! Ta hand om er så hörs vi snart igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar