onsdag 25 november 2015

Pepparkaksbak

Hello kids, hoppas allt är bra med er. Själv blir jag bättre och bättre för varje dag. Slipper nu ta antibiotika och behöver inte heller ta så många värktabletter längre. I början blev det allt som allt över 12 tabletter om dagen och jag tycker inte riktigt om att ta medicin om jag inte känner att det är tvunget så det tog emot lite, hade dock så ont att jag var tvungen. Nu räcker det iallafall med en Alvedon lite då och då. Har fortfarande ont men snart är all svullnad nere, har dock fortfarande ett blåmärke på kinden, är typ...gul. Det ser lite roligt ut.

Sitter iallafall här och väntar på Sara som kommer snart. Vi ska baka en massa pepparkakor och bara umgås, myyys! Har känt mig så isolerad och ensam ett tag nu så känns kul att äntligen få prata med någon igen haha.

Annars händer det inte så mycket, ska fira Thanskgiving den här helgen och lite imorn antar jag, på själva dagen. Önskar att jag kunde åka in till Arvika och söka lite jobb, men känner mig inte riktigt redo än då jag inte riktigt kan öppna käken normalt än + att jag som sagt är...gul. Så det får vänta till nästa vecka helt enkelt! Ska fortsätta läsa bra böcker (tänkte skriva en inlägg om bra böcker jag läser/läst snart), måla, umgås med vänner och hjälpa mamma förbereda inför helgens middag. Får ta vara på min lediga tid även om jag börjar bli lite rastlös! Jag är en sån som verkligen måste lära sig att kunna vara uttråkad. Inte min starkaste sida.

Ha en trevlig dag allihopa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar