fredag 27 november 2015

Tacksamhet

Hej på er, jag har haft två eftermiddagar och övernattningar med underbara kompisar. I onsdags så kom som sagt Sara hit och vi bakade pepparkakor i hela tre timmar haha. Sen så bara hängde vi och kollade på film. Igår så kom även Hanna hit på eftermiddagen och vi satt i princip och pratade hela kvällen lång, vi gjorde även ett litet besök till våran kära vän Nitti som numera även har fyra små chihuahua-valpar hemma hos sig, HUR söta som helst.

Jag ville iallafall faktiskt skriva om något annat än bara om vad jag gjort de senaste dagarna. Det var ju som sagt Thanksgiving igår så jag började tänka på vad jag var extra tacksam för just i år liksom, 2015. Jag måste nog säga att det jag är mest tacksam för i år är att jag har insett att det är okej att släppa taget om vänner och människor i ens liv som inte är bra för ens hälsa. Jag har behövt släppa taget om "vänner" som bara var manipulerande svin MEN istället så har jag fått lära känna en massa nya, underbara vänner i år som behandlar mig sååå mycket bättre och som faktiskt bryr sig om en, och DET är nog det jag är mest tacksam för i år. Man måste inse att man är värd att må bra, att bli respekterad och att vara omringad av vänner som vill att man ska bra.

Är även sjukt tacksam för hur galet det här året har varit för mig?! Liksom fatta vad mycket jag har fått uppleva? Kunde aldrig ens drömma om att få göra allt som jag faktiskt fick göra. Åka till Florida igen, Disney World, Universal Studios, Texas, Tennessee, Ohio, Pennsylvania och D.C?! Det enda av det som planerat var i princip att jag ville till Tennessee och hälsa på dom igen innan jag åkte hem, men det var inte bestämt alls.

Kommer som vanligt göra ett 2015-inlägg där jag reflekterar och skriver ett inlägg om vad jag hunnit med under året, ser faktiskt fram emot det inlägget.

Ta hand om er, här lär det vara fullt upp hela helgen med thanksgiving, advent och folk på besök!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar