tisdag 24 maj 2011

åååh, nationella :)

Nämen tjena "virtuella" vänner. Tänkte på en sak påväg hem på bussen...om jag har några som följer min blogg som inte träffar mig så tror ju dom att jag totalt förvunnit eller ännu värre....totalt glömt bort bloggen!
Men nu är jag tillbaka, nu är det JAG som skriver MITT blogginlägg :)
Just nu sitter jag och rippar min Warbler cd som jag beställde, alla låtar ska in på Mp3n så att jag kan lyssna på dom 24/7! :) Har räknat ut att jag kmr ha exakt 1140 låtar på Mp3n när jag har lagt in dom! Kommer bli ännu fler när jag får Lady Gaga cdn! Verkligen addicted to muuusic <3


Har fått tillbaka alla "riktiga" nationella nu också (gör ett litet i tyska, får tbx imorgon(?))
Är rätt så nöjd med allihopa :)

Svenska: Vg+ på allt (tror jag)
Kemi: Vg+, jättenära Mvg, kan inte förstå hur, fatta INGENTING trodde jag skulle få mitt första IG!
Matte: Vg, fick dock alla poäng på muntliga delen, trodde jag inte! :)
Engelska: Haha, Mvg på allt....fick tvåååå slarvfel på läsförståelsen "/


Är faktiskt rätt så nöjd, skulle nog ha kunnat fixa matten liiite bättre....ligger så nära Mvg i betyg så det var lite surt...samma sak i svenska, men jag hoppas på att klara att få det iaf, vore sååå aweeesome :) Men som vanligt förväntar jag mig att få Mvg utan att behöva lägga ner mig vilket är fel. Får bara Vg om jag inte lägger ner mig alls. Jag vet, det är stört! Drf har jag typ vg i allt eftersom jag inte orkar plugga, klarar att få minst vg ändå ;) orättvist här i världen! Jag har väldig tur! :)
i svenska måste jag iaf få mvg på de 2 sista bokrecensionerna, ska göra en muntlig imorgon! :)
Aja, vi hörs imorgon med mer information om betyg haha, wooooow! :D Nu ska jag måla en vägg i mitt rum med världens finaste lila EVER, looove hur det blir! :D<333
Hej dååå<3



Tvååååå veckor tills syrran kommer HEM! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv