tisdag 10 maj 2011

craaazy ;)

Hej, känns lite värdelöst att skriva men jag gör det ändå, finns väl några ungar som fortfarande läser hoppas jag :) Problemet med blogspot är att det är inte många som hittar bloggen slumpvist utan det blir verkliegn privat, vilket iof är jättebra men det vore roligt att få se lite högre läsarsiffror och eftersom det inte funkar att kommentera känns det värdelöst helt enkelt....
men, men, jag är fortfarande här, tyvärr är jag verkligen HÄR, det vill säga i värmskog...så dött här ute, känns långt borta från alla mina buddies i arvika. MEN det är iaf fint väder, så fint att mina 2 buddies starta vattenkrig, jag hängde på och sen BAM hela skolan börjar kasta vatten.
Rejält kul, verkligen det bästa med hela skolåret...och nej, vi får egentligen inte, men saken är att oftast gör dom ingenting. Ibland låser dom alla toaletter så att vi inte ska få tag på vatten, men efter ett tag brukar inte det heller funka. Riktigt hilarious att springa som en kriminell till närmaste toalett, fylla på, springa ut och undvika lärare....
Självklart är det inte lika kul att sitta på lektion helt genomdränkt....men allt går :)
Det är verkligen värt att kasta på någon och få se ansiktsuttrycken, står ju där och bara garvar åt dom ett tag, riktigt hilarious....jaaaa, galna elever på k-by, själv är man väll inget undantag!

nej, men imorn ska det banne mig bli lika kul som idag, om inte bättre! Hoppas på fint väder också :)
ha det awesome allihuuupa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv