torsdag 26 maj 2011

galna ungaaar ;o

Nämen tja, sitter här halvt ihjälslagen, skäääämtar såklart! Men när jag tänker på dagen så har vi varit väldigt galna och våldsamma. Det började med att vi hade idrott, vi görde en lek där man är två lag som står mitt emot varandra på en liten plan och i mitten ligger en medicinboll. Alla i laget är ett visst nummer och sen skriker läraren ett visst antal nummer. Då springer de som är det i lagen och försöker få bollen till sin sida. Det blir typ som rugby för man får bara ha kroppskontakt. Det blev väldigt våldsamt tillslut, brukar sluta med att alla ligger på backen minst en gång. Fick två sår där någon hade typ kört in nageln elr något i armen och handen på mig, så det blödde lite, liiite, sved mest. Roligt var det iaf, om man mötte någon som var ungefär lika stor och stark som en själv såklart...annars är det helt omöjligt!

Sen så var det slöjd sista lektionen. Läraren var borta rätt ofta och jag och en till skulle hålla på med batik. behövs ju vatten till det så när han hällde vatten i nacken på mig fick jag damp och kasta vatten på honom. "Råkade" även kasta en blöt disktrasa över munnen på en annan. Så när läraren gick ut nästa gång så blev jag ganska påhoppad, fick också en disktrasa i ansiktet, jätte mysigt :) Nej men det var hilarious verkligen xD Inte många lektioner som är roligare och galnare än slöjden ;) Och fick även reda på att jag ligger på gränsen mellan vg/mvg....hahaha, sjukt, men underbart såklart :) Lyckligt lottad jag! :)

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv