måndag 30 maj 2011

hard working lady!

Tjenaräää, hoppas ni mår bra, det gör jag. Varje dag är awesome! Really enjoying life right now :)
Imorgon ska en liten värmskoging med mig till skolan, hoppas verkligen jag inte missar bussen som jag gjorde idag, stackars unge isf!

Imorgon eftermiddag ska vi även hämta tysken som kommer hit :) Hon ska med mig till skolan på onsdag, kommer bli gr8! :)

Till helgen, fredag till söndag ska jag också till göteborg med pingisen, blir en tävling där och även liseberg. Kommer vara jättekul, har dock inte spelat pingis på någon månad elr två, går nog okej ändå! ;)

På söndag ska jag även se Cats, missar att se fannie eftersom jag är i göteborg men jag ska iaf hinna se en utav föreställningarna!


Nu vet ni hur det ser ut för mig framöver, ska ju försöka fortsätta blogga, men nu vet ni isf varför jag inte hinner ;)

hej då älskade ungar!




Bilden är från lägret jag var på i helgas, fredag till söndag, det var awesome! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv