tisdag 31 maj 2011

SkrytarN

Tjoohoo, känsliga läsare kan sluta läsa här om ni är trötta på folk som skryyyter och börja läsa igen lite längre ner.

HERE WE GO: OMG GISSA VEM SOM HAR FÅTT MVG I TYYYYSKAAAAAAAAAAAAAAA?????!!!!!!! JUPP, JAG, EMILIA KRISTEL EKSTRÖM! hade ju det i åttan men sen så sänkte jag mig i början av nian och nu bara KABLAAAM så har jag mvg igen, så otroligt gött!

SEEEN så måste jag även få berätta att jag fick Mvg i religion, fick mvg på den sttoooorrrraaaaa uppsats jobb-saken vi gjorde om buddhisten. Kämpa med den sååå mkt och jag totalt NAILA den! Så nu har jag äääntligen mvg i religion! *biiig smiiiileee* :DDD

OOOOCCCCHHHH JAAAAG har nu INGET G, inte ett ända G har jag. Har höjt mig i teknik till minst Vg och ni aaaanar inte glädjen, det var mitt mål under högstadiet och jag klarade det :D Stolt över mig själv! :)

HÄR kan ni börja läsa igen :) Har dock kvar vg:et i matten, lite dissapointed där men jag lever ändå, engelska betyget är detsamma...sen vet jag inget mer. Ska dra till grums nu för att hämta en tjej från tyskland som kommer hit, hon ska med mig till skolan imorgon och det kommer bli jättekul att ha henne här! :D
Sen har jag också pingisträning ikväll, har inte spelat på evigheter och till helgen är det ju tävling så det passar utmärkt :)
Nej men nu måste jag dra, vi hörs när vi hörs! Ha det så bra och om någon tyckte att jag skröt om mina betyg nyss så säger jag "Ja, det gjorde jag, men jag förtjänar att få skryta lite just nu :)"
Ha det bra girls and boys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv