onsdag 4 maj 2011

Mkt som händer och video från när jag sjunger på showen

Tjenare mannen! Ser att folk fortfarande läser bloggen så det är ju riktigt kul, tänkte att folk inte skulle orka bry sig nu när jag inte skrivit på så länge! Men nu är jag iaf tillbaka!
Idag tog vi spex kort i skolan. Jag målade mig själv i ansiktet, hade mina nya hörlurar på, min rosa mössa och hade pingisracket också :) Ska lägga upp kort på det så snabbt det kommer, tror det blev totally awesome :) Klart det blev awesome, allt i min värld blir awesome. Är ju seriöst upphackad på det ordet....
Vi hade orientering idag också, det va mindre awesome, men jag var skit duktig :) Speciellt på hälsan sen, hade det både på idrotten och på hälsa/motionen. Kick ass gick det! Jag är verkligen sorligt dålig på det annars. Fick G- på orienteringsdagen förra året. Iår är det den 18, hoppas jag får lite bättre iaf, haha!
På måndag så är även halva dagen tränings-orientering inför själva orienteringsdagen. Resten av dagen så fick man välja olika idrotter man ville prova. Värmlands idrottsförbund kommer. Jag valde handikappsidrott, ridning och sen fotboll. Men det sista var "inom parantes", om ni förstår ;)
Imorgon så är det även öppet hus på alla gymnasie skolor i Karlstad mellan 17-19 så jag ska nog åka och kolla in Älvkullen med mina två program som jag har tänkt mig. IB och NAES. Hoppas att jag kan bestämma mig då!
Usch, imorgon så ska jag även sjunga på en öppning av någon vår salong i arvika. Ska sjunga samma låt som jag sjöng på showen, alltså "Born This Way". känns fel att sjunga den, den tillhörde liksom showen på något sätt så det känns udda att jag kommer att sjunga den på ett annat ställe än på torget i kyrkeby. men det kommer nog gå jättebra :)
Om allt funkar så borde ni kunna se när jag sjunger den här under :)





Sen så är det även nationella i matte imorgon.....inte så värst trevligt, men det går väll!


Ha det bra, kex chokla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv