torsdag 13 oktober 2011

Busy busy busy....

Tjoosan!
Idag....trodde jag att det var fredag, men det var ju torsdag kom jag på efter halva dagen, vilket betydde att vi slutade en hel TIMME senare än vad jag hade trott (16:15 istället -.-). Fick tillbaka en engelska uppsats, fick A....ja ba, woookej, hade varit sjuk dagen innan så jag hade inte haft tid att förbereda elr ens fått reda på att vi skulle skriva denna uppsatsen så det var väl ganska chill ändå hahaha.
Imorgon har vi biologi prov, vi får även tillbaka matte provet jag gjorde (och failade)! Ska även ta skolkort med Glee klubben.
Efter skolan så kommer Fannie med tåget från Arvika, vi ska chilla, gå runt på stan, äta och sen så ska vi träffa resten va tonårs gänget för att bowla. Ska bli jättekul :D
Under helgen är jag också upptagen, jag ska vara pingis domare i Arvika både lördag och söndag!
Får se när jag hinner blogga!
Ha det GRYMT! :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv