måndag 10 oktober 2011

Människor!

Vill dedikera detta inlägget till människor!
För människor är aaawesome! Världens roligaste tidsfördriv är att bara sitta och titta på olika människor, hur dom beter sig och vad dom gör och hur dom reagerar på olika sätt. Jag älskar att prata med olika människor, lyssna på dom och bara lära känna helt olika slags människor!
Extra speciellt är ju när man får chansen att få prata med människor från andra länder och kulturer, så himla grymt! Jag är ju även ganska översocial och har väldigt lätt att komma överens med alla slags människor, det är som en medfödd talang elr något. Såklart finns det undantag men för det mesta kan jag klicka med nästan allihopa jag träffar. Dock så kommer jag alltid närmare till vissa och jag är väldig glad över att jag har sånna underbara kompisar som jag har!
Om ni någon gång har tråkigt så är det verkligen ett bra tips, sätt er ner, vart som helst, och bara kolla på människorna runt omkring er och kolla hur dom beter sig. För varenda människa är vacker och speciell på sitt egna lilla sätt :)<3

1 kommentar:

Bloggarkiv