fredag 28 oktober 2011

Cause the airplanes in ma head, the airplanes in ma head

Hej alla godingar! Äntligen är det höstlov! Det ska bli så himla skönt att äntligen bara kunna slappna av och göra exakt det man vill. Dock så har jag även plugg som jag måste göra. Men det behöver jag iaf inte tänka på ikväll för ikväll så ska jag på mörkerspårning vid krokserud missionskyrka. Det är en slags tipspromenad ute i mörkret/skogen fast bara med olika kontroller som dom ska samla poäng på. Jag ska ha en kontroll, förhoppningsvis med pappa! :)
Efter att alla har åkt hem ska några av oss tonåringar stanna och ha filmkväll/natt. Eftersom det är Halloween snart så skulle vi då kolla på skräckfilm. Men då är problemet att lilla jag vägrar att kolla på skräckfilm vilket mina kära vänner vet väldigt väl! Jag kom då på den briljanta idéen att kolla på Harry Potter istället vilket faktiskt blev ganska accepterat. Så först ska vi kolla på HP och sen ska dom kolla på skräckfilm. Jag åker då hem haha. Är ganska trött ändå så det skulle inte vara värt att stanna. Mina vänner är så sjukt underbara :) Än så länge är det bara jag, Madu och Marcus men det blir nog ngn mer, annars får väl vi tre ha det kul ändå haha! :D
UH VAD GÖTT MED LOV!
och ja, jag vet att jag har ett flygplan i mitt huvud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv