torsdag 6 oktober 2011

E är en fin bokstav :)

Tjooo, som ni nu har märkt så har jag ny bloggdesign och header (igen!). Denna känns bättre, men snart byter jag väl igen. Ser ni inte så uppdatera sidan, så borde ni se det :)
Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan det är dags för studier, har matte prov imorgon, doubt att jag kmr få mer än G, förlåt, E. E är dock en fin bokstav så det gör inget :) Så ja, jag måste plugga matte! But, whooo cares? Det är fredag imorgon!
Efter skolan så ska jag kanske gå på stan med Madu och efter det, elr istället för det, så ska jag dra hem till Shasi (hennes brorsa) och kolla på första halvleken av fotbolls matchen mellan Sverige - Finland. Hinner tyvärr inte se mer för vid sju så är det dags för tonår :D
Och lördag/söndag = absolut naaadaaa planerat. Förutom det att jag har prov och läxor såklart ;) Är man IB elev så är man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv