måndag 17 oktober 2011

Crazy....elr?


Tjenare folket!
Har luggit (legat?) ganska lågt med bloggandet som ni kanske har märkt. Jag tkr det känns som det iaf! Har hänt ganska mkt senaste tiden. Tänker absolut inte ta upp det här pga att det är waaay för barnsligt och patetiskt för att skriva om det i min awesomea lilla blogg. Har lagt det bakom mig redan. Tyyyp hehe, inte riktigt kanske....orkar iaf inte bry mig!
Vet inte om det har hänt något värt att ta upp här. Dömde pingismatcher under helgen för att tjäna lite cash. Sen så ska jag även färga håret lila :D Under veckan elr till helgen förhoppningsvis! Super taggad :) Det kommer att bli grymt! Känner det på mig! Vad kan inte blir grymt med lila hår liksom? Är det för crazy tkr ni? Kommentera gärna vad ni tkr. Blir bara glad för kommentarer :)
Nu ska jag lämna regniga karlstad och åka hem till Hotwood.
Hörs senare <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv