lördag 29 oktober 2011

Movie night

Tjenare, lördag idag, en underbar och väääldigt slapp dag idag! Igår var jag ju som sagt på mörkerspårningen och etfer det så stannade jag, madu, marcus och sofia och kollade på film och chillade. Först kollade vi på HP 4 och sen så hehehe....kollade vi på ett avsnitt av glee, lady gaga episode från season 1. Inte alls min ide! Haha!
Sen så åkte sofia och jag hem runt halv två för jag ville inte kolla på skräck och det ville inte sofia hlr plus att hon var väldigt trött så vi drog hem. Det var väldigt gött att få sova även fast jag typ inte var trött, jag vara bara grymt hungrig hahaha. Sov till halv ett då pappa väckte mig.
Har aldrig förstått mig på det fenomenet. Igår kväll när vi kolla på film blev jag jättehungrig. Seriöst JÄTTE hungrig. Sen kom jag hem och gick direkt och la mig. Sov typ 11 h. Vaknar och är inte alls hungrig. Skumt det där. Om ngn vet vrf så kommentera gärna för jag är faktiskt ganska nyfiken!
Nu ska jag och pappsen kolla på fotboll och sen så ska vi kolla på "I am number 4". Inte sett den filmen än men har velat se den ett tag nu så det ska bli kul!:)
Hoppas ni har en bra lördag!

Har en ny, tillfällig bloggheader. Ska ut och fota och göra en ny under veckan så jag fixa denna så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv