måndag 31 oktober 2011

Halloween -11





Bjuder på en massa bilder (redigerade). Så här ser jag ut just nu. Det tog cirka 1½ h att fixa det, pusslet gick ganska snabbt men hela det vita tog ett tag eftersom jag ändra mig hela tiden och gjorde om. Hade hel svarta läppar ett tag men det såg bara konstigt ut. Blev väldigt nöjd med slutresultatet ändå. Jag älskar att måla mig själv i ansiktet hahaha. Har alltid så galna idéer också och blir lika chockad varje gång jag faktiskt lyckas ganska bra!
Sen var det det där med bilder också. Herregud. Råkade radera alla bilder efter att jag (trodde) att jag hade skickat dom i ett mejl till mig själv så att jag kunde ladda ner dom till min dator, men icke så. Det där mejlet innehöll nada bilder och jag hade ju raderat alla bilder så jag blev jätteirriterad och jag gav upp totalt.
Men sen så kolla jag randomly runt och råkade hitta dom, tydligen hade jag även kopierat dom till "mina dokument". Just då älskade jag mig själv faktiskt!

Fannie kommer hit om typ....45 min kanske. Då ska vi äta, baka kladdkaka och kolla på film. Hon ska även sova över här ikväll. Det kmr bli grymt :)

Happy Halloween!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv