fredag 3 oktober 2014

Turn for the better

Trodde inte att något någonsin skulle gå vägen för mig efter förra veckan, fyfan. Jag hade en så himla kass vecka förra veckan och var så himla deprimerad. Den här veckan har dock varit fabulous än så länge! I tisdags så åkte jag till Stockholm. Mitt tåg gick halv elva men jag hade bara skjuts in vid sju från Värmskog så jag var i stan jättetidigt. Som tur var så passade det så att jag och Fannie mötte upp och hade en mysig frukost tillsammans på stan. Sen så satte jag mig på tåget och åkte till Stockholm och mötte upp min syster som flög ner från Östersund. Vi åkte ut till vårt hotell och tog det lugnt där och gjorde oss i ordning för kvällen. Sen åkte vi bort till Globen för att se älskade Lady Gaga!

Not gonna lie, artisterna som spelade innan Gaga var hemska. De var så fruktansvärt dåliga att jag satt och gapskratta och syrran ville gå därifrån. Sen var det äntligen dags för Gaga och hon var helt fantastisk som vanligt. Hon är så fruktansvärt bra live asså, har verkligen svårt att tänka mig att någon någonsin skulle kunna vara bättre. Grymt var det, hur som helst! Nästa dag åkte vi in till stan och gick mest bara runt i affärer. Mitt tåg gick hem vid halv fyra så vi hade inte så jättemycket tid i stan, men det var lagomt! 

Igår så hade jag uppkörning i Arvika vid 9:00 och äntligen så gick det vägen! Så fruktansvärt gött verkligen! Efter den starten på dagen gick jag till City, tog en runda på stan och så gick jag och gymmade lite. Efter det så träffade jag Elin för en trevlig fika på Nordells och så körde jag sen hem med en smått exalterad bästavän i passagerarsätet.

Nu är det dags för Arvika marten och jag ska nog ut både ikväll och imorn ser det ut som! Sen ska jag nog upp till Sunne i några dagar för lite quality time med bästa Ebba. Blir nog alltså borta i några dagar. Vet inte riktigt hur allt blir men att vara lite spontan är ju bra, right?

Ha det bra!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv