onsdag 18 december 2013

50´s

Tjenare, idag har jag varit ledig! Jag vaknade klockan två...hehe...what. Men ja, blev en sen start på dagen i alla fall. Käkade frukost och sen åkte jag in till stan! Imorgon är det studentfest och det är maskerad med temat Back in the Days. Jag ska vara 50-talare (tänk Grease). SÅ idag har jag inköpt rött läppstift :) Köpte även en tröja på HM bara för att den var snygg, förmodligen ingenting jag ska ha imorgon. Då har jag istället tänkt mig att ha en midjehög svart kjol och en knuten jeansskjorta typ. Lite svårt att förklara men jag kommer säkert att ta bilder, så ni får nog se förr eller senare! :)

På fredag sen så har vi skolavslutning och slutar typ 10-10.30 vilket är sjukt skönt. Ska sen vänta i stan och åka hem med mamma eller pappa som kommer in för att hämta min syster som kommer med tåget från Östersund! :)

Hoppas ni har det bra, nu ska jag själv laga mat och förmodligen träna. Har träningsvärk från gårdagens styrketräning, så skönt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar