fredag 13 december 2013

Göteborg

Glad Lucia!
Igår så var jag och såg The Hobbit med Karelius, Ebba och Fannie, den var sååå bra! Tyckte denna var bättre än första filmen också, toppbetyg! :) Efter filmen åkte vi hem till Ebba och kollade på Monsters University.

Imorse så försov vi oss lite så vi orkade inte dra på fysiken hehe. Vi hade ett fysikprov idag som vi ändå inte kunde någonting om, så det kändes ganska värdelöst. Hade en bra skolvecka denna veckan asså, känner mig så duktig. Försov mig varenda dag förutom måndag och missade två hela lektioner pga det och kom sent till två andra. Förra torsdagen missade jag samma lektion pga att jag också försov mig hehe. Min lärare (och mentor) som jag har i dom ämnena kommenterar och skämtar om det varje gång jag ser henne nu hehe. Tur att det är lov snart så att jag får sova!

Imorgon så måste jag dock upp hyfsat tidigt för jag ska åka till Grums och bli hämtad av Ebba och Karelius för att sen ta en roadtrip ner till Göteborg. Vi ska dra på stan och sen gå på Liseberg julmarknad! :) Kommer bli en riktigt rolig dag! Jag vill försöka hitta en snygg keps till mig själv. Tycker det är jättesnyggt med keps men har ingen som jag känner är snygg nog att ha på mig riktigt, vill därför hitta en så att jag kan börja använda det oftare! Ska väl egentligen mest försöka handla julklappar åt min familj, men vem vet, kanske hittar någon snygg. Hittade några på nätet iaf som inte skulle vara helt fel!

God natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar