tisdag 3 december 2013

Stay alive

Åh jag har blivit sämst på att uppdatera här, vill ju ha en uppdaterad blogg för det är så kul att kunna kolla tillbaka sen haha.

Anyways så är det tre veckor av skolan kvar och jag har fullt upp verkligen. Igår skickade vi in våra "final drafts" i matte, dvs att vi lämnade in våra uppsatser i matte och kan nu inte ändra något längre. Så dääär skickade jag in vad som kommer bli 20% av mitt slutbetyg i matte hehe. Annars så har jag en engelskauppsats first draft som ska in nu på torsdag och en muntlig diskussion angående min Extended Essay imorgon. Nästa vecka så ska min final draft i Extended Essay in (uppsatsen som jag har jobbat på i snart ett år). Måste även skriva en design labbrapport i fysiken och vi har även ett fysikprov nästa vecka. Ska ha en hardcore muntlig grej i svenska nästa vecka där vi ska göra en diktanalys och svara på frågor på noveller samtidigt som vi blir inspelade i hela 20 minuter ungefär. Sista veckan så ska även final draft av min svenskauppsats in. Nu har jag säkert glömt någonting mer, har så mycket att hålla reda på att jag alltid glömmer någonting viktigt.

Ska även in till Karlstad två gånger den här helgen. Ska plugga på universitetet (skriva klart Extended), julhandla och på söndag så ska jag på en balettuppvisning av Nötknäpparen i CCC. Helgen efter denna så ska jag även åka ner till Liseberg julmarknad med Fanny och Ebba.

På det så ska jag även träna 4-6 ggr i veckan och försöka sova någon gång mellan där.
Bloggandet kommer lida alltså! MEN NU KÖR VI. Tre veckor kvar; fullt ös medvetslös.
Nu är ni uppdaterade i alla fall!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar