onsdag 11 december 2013

Stressig morgon

Tjenare, hoppas allt är bra med er!

Idag hade jag en hektisk morgon med Extended Essay inlämning och Svenska IOC. Jag försov mig även en timme så jag kom till skolan typ 20 min sent hehe. Var så sjukt nervös enda fram min svenskatid vid 10 och efter det kunde jag äntligen slappna av. Kan inte gå in på detaljer om min IOC då det är folk i klassen som inte har gjort det än och kanske läser, men det gick i alla fall bra och jag är stolt att jag klarade det bra. Käkade lunch sen, lämnade in min Extended Essay och så var jag hemma typ halv ett, helt okej dag ändå! ;)

Har bara chillat hela eftermiddagen. Ringde och pratade med min syster ett par timmar och ringde hem en snabbis. Nu ska jag dra iväg och träna strax! Imorgon efter skolan så ska jag som sagt på The Hobbit 2 och sen så ska jag sova över hos Ebba. Även fast jag har saker kvar i skolan innan jullovet så känns det ändå som att jag kan slappna av lite nu, så skönt! Har en rolig helg att se fram emot också :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar