söndag 15 december 2013

Bra helg

Har haft en riktigt bra helg. Igår var en jättetrevlig dag i Göteborg. Vi körde fel flera gånger och jag skrattade så jag fick ont i magen i baksätet. Sämsta lokalsinnet har vi och värst uppmärksamma på vägskyltar verkar vi inte heller vara haha. Jag köpte de flesta julklapparna i alla fall vilket känns bra. Det var även riktigt fint inne på Liseberg! Bra dag helt enkelt även om regnet öste ner och vi blev dränkta.

Idag har jag först och främst klippt mig. Klippte bort det slitna så nu känns det fräschare! Har sen försökt jobba på min svenskauppsats som ska in på tisdag. Sista inlämningen innan jullovet! Har en ganska chill vecka så jag ska försöka att inte försova mig varje dag den här veckan också.

Hoppas alla får en bra start på veckan! :)



Nyss gjort nya randiga naglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar