söndag 8 december 2013

Thats all.

Liten uppdatering denna trevliga söndagskväll från Lamberget!
Var uppe och skrev med en kompis till typ 4 på morgonen inatt så jag hade nog sovit hur länge som helst idag om inte mina föräldrar hade väckt mig typ tjugo över ett. Skulle åka in till Karlstad vid tre så jag hann bara äta frukost och göra mig i ordning och packa.

I Karlstad så handlade vi mat åt mig och lämnade av det här. Sen så åkte vi till CCC och gick på Nötknäpparen där, det var bra! Nu är jag tillbaka här och har käkat gröt haha. Den här veckan har jag fullt upp, som vanligt. Men roliga saker händer också här och där. På torsdag så ska jag på bio och se The Hobbit 2 med Karelius, Fannie och Ebba. På fredag så ska jag nog ut och äta med mamma och på lördag blir det roadtrip ner till Liseberg julmarknad med Karelius och Ebba. Ska blir riktigt kul! :)

Det blir nog en bra vecka det här med!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar