söndag 3 april 2011

89

Tjenaree allihopa :) Idag...är det söndag och det har varit en konstig och väldigt lååång dag asså. jag vaknade tidigt, 10, åt frukost och sen hade jag inget att göra xD. Målade naglarna, pratade lite med mamma och sen så kollade jag på fotboll. Syrran skulle med en buss ifrån Karlstad så jag åkte med dit. Vi stannade vid Coop också och jag tog en massa sånna dära färg saker. Så man kan kolla färger och sånt. Tog 89 st. Alltså 89 olika färger. Jättelätt det kommer bli att välja sen x) Jag som alltid har sådan grym beslutsångest också xD Imorgon väntar iaf utvecklingssamtal...usch, fy och blä på det! :S Men efter det så drar jag och anna till charlottenberg :) Har inget mer att skriva om så vi hörs kanske imorgon om det inte bblir alldeles för sent ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv