måndag 18 april 2011

varför, därför.

Åh, hej! jag har inte skrivit på ett tag, men nu har jag verkligen tid för det. Just nu sitter jag på bibblan i Arvika. Egentligen har jag skola men nej...klarade inte av det. Dels för att jag befinner mig i ett hål av dåligt självförtroende just nu. Men varje dag så är det någonting som alltid leder till tjafs hemma. Skolan, vill jag inte prata om här, men det är en del saker som jag inte orkar med. Men förhoppningsvis så kommer det att gå jättebra. Som vanligt kommer jag väll ha en break down ett tag och sen kommer allting att vara normalt igen. Det är iaf fett soligt och varmt ute och jag tror att jag ska dra mig till en gräsplätt någonstans och chilla. Tänkte åka med bussen hem men jag ska försöka få tag på pappa så att jag kommer hem lite tidigare :) Äh, bara för att annat folk inte kan bete sig normalt så ska det inte få förstöra mig. Idag ska jag verkligen ta hand om mig själv. Tror jag ska springa sen, sola mer och sen bara ta hand om mig själv. Äh, ni vet. Vara egoist ett tag. Det behövs ibland :) Det är lite roligt för jag sitter här på bibblan och ser en massa ungar som springer omkring och tänker på vad roligt det var då och att man inte visste något annat än att vara sig själv och att om man känner någonting, så visar man det! Önskar att den säkerheten kunde följa med genom alla förändringar och nya miljöer. Men man får väll lära sig själv att man alltid borde visa och få visa sina riktiga känslor, just nu har jag lärt mig att vara stark genom allt och att inte visa svaghet för att alltid kunna finnas för alla andra. Så jag får skylla mig själv antar jag! Hej då :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv